Najnowsze Wpisy

znowu sprzata! Komentarze (3)
24. sierpnia 2005 23:27:00
linkologia.pl spis.pl

Nie wspomne o tym, ze tylko co zdarzylam otworzyc oczy zobaczylam ciotke ze szmata :/ JA pitole... no pedantka po prostu! Zboczeniec! JA bym tak nie mogla - az dzisiaj klotnia byla na ten temat :P Miedzy 4 kobit w jednym domu - mna, mamą, ciotką i babcią :P było 2 na 1, bo babka sie nie odzywa :P JAsne ze z mamką wygralysmy :P A ciotka znowu strzelila fochem :P tzn dalej jej ten poprzedni nie przeszedl :Psmieszna kobieta <hahaha>

Juitro pewnie tez bedzie cos sprzatac - pewnie piwnice, bo juz nic innego nie widze do sprzatania - no chyba ze bedzie polerowac sufity :/ (nie zdziwilabym sie)

U mnie dalej po staremu -tylko doszlam do wniosku, ze ten moj maz jest jeszcze bardzije pociagajacy niz myslalam :>:>:> No takie ciałko  Mniaaaaaam :> (zrobilam mu dziisaj taką ladna fotke - czyt porwalismy od siostry cyfrowke i była sesja :> Taka troche rozbierana, wiec jak wyjdą łądnie to bedzie miodzio :] i oczywiscie postaram sie je tu wrzucic :> Tzn jego :P eee tam moje ... No ale ta jedna fotka :>:>

teqi : :

Darmowa reklama na strony porno Komentarze (2)
23. sierpnia 2005 17:30:00
linkologia.pl spis.pl

Nosz chorera! Nie wiedzialam, ze moj blog jest miejscem darmowej reklamy na strony porno :P Ale ja sie zaswsze dowiaduje ostatnia... :P

Ciotka znowu sprzata (przedwczoraj sprzatala tez:P) - dzisiaj byla kolej na okna i firany - ja oczywiscie sie sprytnie ulotnilam pod pretekstem pomocy siostrzyczce w tachaniu tapet z miasta :P ( ale ładnie jej pokoik wytapetuje - na bezowo i bordowo =] jak bedzie po mojej mysli, to bedzie na prawde, na prawde ładnie :) ) i teraz ciotka za to moje sprytne ulotnienie ma focha - ale juz sie przyzwyczailam - ona mysle ze tez, bo co sprzata to ja sie zawsze ulatniam :P(czyt. prawie nie ma mnie w domu, albo siedzimy z mezem u siebie na gorze :D)

Ale noz Boze! Wkurzajace to jest, jak Ci sie obca baba (no nie obca... ale co ona ma do naszego domu :P... i brudu... ładny jest :> sympatyczny :> ) pcha do sprzatania... bo az sama pomysle, ze tu jest brudno :P

A tak co do mojego meza :> szczesliwy jest [ nie ma wyboru :P.... bo zle z nim by bylo, gdyby marudzil ze dretwa jestem :P] Jak uda mi sie wrzucic jego fotke na serwer (bo cymbal ze mnie i oczywiscie nie wiem jak to zrobic :P) to dam ja na bloga :P Zebyscie mogli popatrzec na moje cudo :] Wdal sie we mnie, nie ma co :>

Bylismy w niedziele u nas w domu i doszlosmy do wniosku, ze remont trzeba zaczac od pergoli na dworze, bo troszeczke zaroslo i krzaki pna sie juz po betonie :P ale sprytnie je wrzucilam na gore  -ale nie ma co - trza jeszcze jakies deszczulki poprzybijac i najlepiej tam daszek zrobic :> Ale tak w ogole to trzeba zaczac od slubu i zbierania pieniedzy :]

 

teqi : :

Bez tytułu Komentarze (3)
22. sierpnia 2005 11:55:00
linkologia.pl spis.pl

Kolejna notka special for LEts :P

Dalej wychodze za maz

Dalej mam gdzie mieszac

Dalej mama mnie kocha

Nie jestem w ciazy (bbuuuuuuu ;-0

I dalej jest u mnie ciotka, ktora ma mania na punkcie sprzatania ://///// i kto na tym cierpi??? oczywiscie ze ja! Wrrrrrr (nie tam zebym byla brudas cyz co... ale ile razy mozna sprzatac prawie 200m2 w ciagu tygidnia.... :/

Pozdrawiam :D

 

teqi : :

=]]]] Komentarze (7)
10. sierpnia 2005 15:14:00
linkologia.pl spis.pl

Notka Special for Lets =]

 

Zyje dalej, dalej mam się dobrze, dalej mam gdzie mieszkac no i dalej wychodze za maz :]

Jestem cala w skowronkach ;]]] Możecie mi tylko pozazdroscic tego stanu.... albo i nie :P nie chwale się nic, bo to nieladnie i w ogole nie kce zapeszac – ale wychodze za maz, tak cyz siak :] W rodzinke weszlam – maz w moja tez :] I nawet znaja mnie już u tesciowej w pracy... dziwne :P Nie wspomne o tym, ze nosi moje zdjecie w portfelu :]

Nic wiecej nie pisze – bo ta notka i tak jest tylko taka kontrolna :]

Pozdrawiam i zycze udanej koncowki wakacji :*

teqi : :

ojjjj Komentarze (4)
04. maja 2005 17:20:00
linkologia.pl spis.pl

A tak napiszę, żeby pokazać, że jeszcze żyje, mam się dobrze, mam co jeść, gdzie mieszkać i wychodzę za mąż.

teqi : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

romantyk | wakacyjnybiletnasamolot | johny-bravo | swiatmody | nieziemskie-zapachy | Mailing